Monday, September 7, 2009

i'm going insane...

aku mmg x phm dengan prasaan aku skrg...aku dah penat dgn prasaan ni...aku pernah berperasaan begini sblm ni but with different person...for about 4 years i kept this feeling...he's one of my friends...at first aku x menyedari prasaan ini sehingga la he told me that he met someone special...i don't know y but my heart fell apart the moment he told me that...i even cried...it something that i couldn't control...however, kami truskan persahabatan kami shigga kini..sepnjang itu jgk aku slalu mtk prtolongan drpd Allah...spaya tlong aku padamkan prasaan aku ini jika die bkn tkdir ku...aku jga mnta Dia tlong cri pgganti utk aku lupakan die...

kini...ingatan aku trhdp die sdh berkurg...tp kdg2 ade jgk terfikir psl die...ape yg die buat skrg?tp skrg fikiran aku tdk tertumpu kpd die lg...len plak jd nye...aku asyik terfikirkan org yg aku tulis dlm post aku sblm ni...
slalu aku berharap dpt bertembung dgn die ke mane saje aku pergi...klmarin aku ade bertembung dgn die dkt bazar....xtau la die nmpak aku ke x coz aku sembunyi blkg kwn aku...mmg aku dh x btui...aku nk die nmpk aku tp nape aku sembunyi blkg kwn aku?aku x paham..............adakah ini cinta? aku xtau...

sampai ble hrus aku berperasaan begini...adakah sejarah berulang lagi?tp dengan berlainan org...aku hrp prasaan ini hnye sementara...cpt2 la berlalu...

1 comments:

snowy bluebird! said...

testing2...

Post a Comment

Love is...
© the heart of mine - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace